dimosofoulis@yahoo.gr

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Ιούνιος...

"Ίδρωσες",
μου ψιθύρισες
- ή τουλάχιστο αυτό άκουσα-
"Θα 'ναι, οι πρώτες ζέστες του Ιούνη"
σκέφτηκες
"Είναι από τον κάματο τόσων μηνών"
συλλογίστηκα,
γρικόντας τη σκέψη σου.

Τον περιμέναμε αυτόν τον Ιούνη
Φορτωνόμασταν τους παρελθόντες μήνες
-οδυνηρές μνήμες-
κι αδειάζαμε αργά
Σάπιο σκαρί απ' τον καιρό φθαρμένο.

...και τώρα
Χωρίς κουράγιο, αδύναμοι

Νιώθουμε το θρόισμα της κουρτίνας
Επιτέλους κάτι κινείται...

(Γυρνώ στο πλάι
η παλάμη μου γεμίζει απ' το χέρι σου
αφήνομαι)



Get this widget Track details eSnips Social DNA



Αστεράκι

Στίχοι: Διονύσης Τσακνής
Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Πρώτη εκτέλεση: Διονύσης Τσακνής


Υπάρχει ψηλά εν' αστέρι
το πιο λαμπερό τ' ουρανού
Μαζί του μιλάω και παίζω
αν θέλω τα βράδια

Αν νιώθω μονάχος το ξέρει
κι ανοίγει τις πόρτες του νου
Γλυκά με χαϊδεύει με φως
και μου δείχνει σημάδια

Καληνύχτα αστέρι
να μου γνέφεις πού πας
να 'σαι πάντα ψηλά φωτεινό
κι από κει να με βλέπεις

Καληνύχτα αστέρι
να μου γνέφεις πού πας
να 'σαι πάντα ψηλά φωτεινό
κι από κει να με βλέπεις

Η μνήμη σαρώνει τη σκέψη
κι ο χρόνος που τραβάει το χαλί
Αυτό που επάνω του χρόνια
σκυφτός περπατάω

Μα εσύ αστεράκι μου ξέρεις
το πώς έχω φτάσει ως εκεί
μια νύχτα του Οκτώβρη το φως
μου χαρίζεις και σπάω

Καληνύχτα αστέρι...

Καληνύχτα αστέρι, καληνύχτα αστέρι
καληνύχτα αστέρι, λαμπερό τ' ουρανού

Καλό μήνα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: