dimosofoulis@yahoo.gr

Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

Βρώμικα φιλιά...

Γιατί είναι δύσκολο να αποδεχτείς αυτό που έρχεται...
(αφιερωμένο)
Βρώμικα φιλά
Get this widget Track details eSnips Social DNA

Στίχοι: Μάνος Ξυδούς
Μουσική: Μάνος Ξυδούς
Πρώτη εκτέλεση: Λάκης Παπαδόπουλος (2000)

Δίσκος: "11", VIRGIN, 2000

Ανεβαίνω μια σκάλα με πολλά σκαλοπάτια
κάνει ζέστη πολύ και ο ιδρώτας στα μάτια
μου θυμίζει πως δεν πρέπει να το παρακάνω
τί να κανω ο φτωχός; Δεν μπορώ να ανασάνω.

Απ' τη μία που λες τα τσιγάρα κομμένα,
απ' την άλλη τα ξύδια είναι απαγορευμένα.
Τις γυναίκες με μέτρο πρέπει τώρα να αγγίζω
και τους άλλους πειρασμούς πρέπει να τους ξορκίζω.

Μα δεν θέλω γιατρέ μου καμιά νοσοκόμα
θελω βρώμικα φιλιά να μου ζεστάνουν το σώμα,
ναι δεν θελω γιατρέ μου καμιά νοσοκόμα
θελω βρώμικα φιλιά να μου ζεστάνουν το σώμα.

Προχωράω ως τη σάλα, συναντάω τα κορίτσια
που ντυμένα όπως θέλω αρχινάνε τα καπρίτσια.
-Λίγο κούνημα μόρτη έτσι, για να σ' ανάψω
μιας και έχεις καημούς άφησέ με να ψάξω.

Κάτω-κάτω απ' τα ρούχα σου που σε στολίζουν
τι να κρύβεις μωρό μου και στιγμές σου γυρίζουν;
-Μα δεν θέλω αδερφούλα μου καμία Μαντόνα,
δώσ' μου βρώμικα φιλιά να μου ζεστάνουν το σώμα.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλωσόρισες...
Το μπλογκ κουμπάρε Μήτσο αρχίζει να αποκτά ενδιαφέρον.

Δημήτρης είπε...

@ Ανώνυμος
...το 'πιασα το υπονοούμενο!